Η σταυρωση και η ζωη του Ιησου: Ενας Αστρολογικός αποσυμβολισμός





  Ο Αστρολογικός αποσυμβολισμος της ζωής του Ιησού

Ο Ιησούς Χριστός ηταν αναμφισβήτητα ένα άτομο το οποίο άλλαξε και την ροή της Ιστορίας αλλα και την εν γένει συμπεριφορά όλου του δυτικού (*και όχι μονο) κόσμου.
Η εργασία αυτή ίσως σας φανεί λίγο τι «φευγάτη» κι πριν την κρίνετε καλό θα είναι να την διαβάσετε καλά.

Ας δούμε λοιπόν την πορεία και τα λογία του Ιησού από την γέννηση έως και την Σταύρωση αλλά και πέρα από αυτήν.

Λίγο πολύ γνωρίζουμε κάποιες χαρακτηριστικές στιγμές από την ζωή και την πορεία του Ιησού. Έλεγε λοιπόν πως εγώ ειμι το φως και η ζωή. Εγω ειμι το Α και το Ω. Η αρχη (το Α) και το τελος (το Ω). Στα ευαγγέλια λέγει ήρθε ο αμνός ενώ στις πρωτοχριστιανικες κοινότητες και κατακόμβες συναντά κανείς την λέξη ΙΧΘΥΣ. Βεβαίως , για να είμαστε και σωστοί στην έρευνα μας,  πρέπει να πούμε πως σήμαινε Ιησούς Χριστός Θεού Υιός Σωτηρ. Άρα έχουμε το πρώτο ζώδιο (ΚΡΙΟΣ- ο αμνός ή το Α) και το 12ο και τελευταίο ζώδιο (ΙΧΘΥΣ- το Ω).
Κατά την γέννηση του έχουμε το εξής: ένας Βασιλιάς με ένα Βασίλειο όχι επι της Γης (Ο βασιλιάς των Ουρανών) γεννιέται μέσα σε ένα στάβλο (φάτνη) με μικρά ζώα . Σύγχρονοι ερευνητές λέγουν πως ήταν μια τριπλή σύνοδος Ηλίου-Δια- Αφροδίτης στο ζώδιο των Ιχθύων. Ίσως αυτό να δένει απόλυτα με την ικανότητα του Ιησού στο να είναι Βασιλιάς (αλλά ταπεινός χώρος να τον αναγνωρίζουν παρα ελαχίστων) αλλά και στον ιδιαίτερο τρόπο ομιλίας με παραβολές.
Όμως μερικοί Αγιοι της εκκλησίας λέγουν πως η Αφροδίτη συμβολίζεται με τον Σατανά –τον Εωσφόρο. Βεβαίως στοιχειώδης γνώση της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσης θα μας έδινε να αντιληφθούμε πως κάτι άλλο πρέπει να είναι διότι Εωσφόρος σημαίνει αυτός που φέρνει το πρώτο φως. Κατά την δύση η Αφροδίτη καλείται Έσπερος. Έτσι στο Ησαΐας εδάφιο 12 έχουμε: « ο Εωσφορε –τεκνο της αυγης»  έχουμε σαφή αναφορά στην Αφροδίτη και όχι στο Σατανά μιας και αυτός είναι πεπτικωτας Άγγελος και κατά συνέπεια είναι εωσφυγος (*αυτός που έφυγε από το φως – και κατά συνέπεια ζει στο σκότος).

Οι 3 μάγοι (* που ήταν Αστρολόγοι) που πήγανε να προσκυνήσουν το Θείο Βρέφος ακολουθήσαν το Άστρο της Βηθλεέμ και τα τρία Άστρα της ζώνης του Ωρίωνα. Εάν ακολουθήσουμε την πορεία των τριών άστρων και πως περνούν από πάνω μας με βάση την περιστροφή της Γης θα μας οδηγήσουν στην Παρθένο.

Ο 12ετης Ιησούς λοιπόν κανει την πρώτη δημόσια εμφάνιση στον Ναό. Έχουμε την πλήρη περιφορά του Δια (που σχετίζεται με την θρησκεία) γύρω από τον ζωδιακό (Α και Ω –Κριός –Ιχθύς –Αρχή και τέλος που λέγαμε).


                       Η επιλογή των μαθητών

Η επιλογη των μαθητων του Ιησου ηταν ουσιαστικα επιλογη στο να αντιπροσωπευει μεγαλες ομαδες της κοινωνιας. Ετσι ειχε τον ζηλωτη (θρυσκευτικο-εθνικιστης της εποχης), τον μορφωμενο, τον φορομπηχτη, τον σκεπτικιστη κ.ο.κ
Οι Αποστολοι του Ιησου ηταν:
1.      Ανδρέας (ο Πρωτόκλητος)
2. Σίμων o Πέτρος, αδελφός του Ανδρέα.
3. Ιάκωβος
4. Ιωάννης (ευαγγελιστής) (οι Ιάκωβος και Ιωάννης ήταν αδέλφια, παιδιά του Ζεβεδαίου)
5. Φίλιππος
6. Βαρθολομαίος ή Ναθαναήλ
7. Θωμάς
8. Ματθαίος (ευαγγελιστής)
9. Ιάκωβος (ο του Αλφαίου)
10. Θαδδαίος
11. Σίμων ο Κανανίτης
12. Ιούδας Ισκαριώτης (μετά την Ανάσταση του Ιησού, οι μαθητές εξέλεξαν τον Ματθία στη θέση του Ιούδα (Πρ. 1:24-26)


                                         Ο μυστικός δείπνος

Ο Μυστικός Δείπνος ήταν η τελευταία συνάντηση ως ομάδα . Οι 12 μαθητές (τα 12 ζώδια) και ο Ιησούς ως ζωοδότης (Ήλιος). Η πλύση των ποδιών των μαθητών από τον ίδιο του Ιησού δείχνει  πως ο καθένας από εμάς πρέπει να παρέχουμε στον άλλο πρωτίστως τον σεβασμό αλλα και δειχνει ένα μεταφορικό χαρακτήρα της κάθαρσης (νερό) του ανθρώπου που έρχεται σε επαφή με τις αμαρτίες (ακαθαρσίες). Το κρασί και το ψωμι λειτουργούν ως ένα «συμβόλαιο» ψυχών. Το κρασί και το ψωμί (προϊόντα που βγαίνουν απ την Γη -4ος οίκος) λειτουργούν ως μέσο για ανάμνηση «Λάβετε, φάγετε τούτο εστί το σώμα μου το υπέρ υμών κλώμενον, τούτο ποιείτε εις την εμήν ανάμ νησιν». (Σεληνη-αναμνηση- συναισθημα)
                   
                      Ο Κήπος της Γεσθημανής
Εδώ ο Ιησους είναι πιο δυνατος μα και πιο ευαλωτος από ποτε. Κυριαρχει εντονα το υδατινο στοιχειο ΙΧΘΕΙΣ-ΚΑΡΚΙΝΟΣ-ΣΚΟΡΠΙΟΣ.
Α) Ξεκινα με την επιγνωση της αρχης του τελους και αποδεχεται το θελημα της Επουρανιας Οικογενειας και Του Πατρός Του (Καρκινος- αξονας 4ου κι 10ου οικου)
Β) εχει εντονο ψυχικο πονο (Σκορπιος και 8ος οικος). Η εκούσια κίνηση του Χριστού που στην πραγματικότητα παραδίνεται στη σπείρα που ήλθε να Τον συλλάβει, που μένει μόνος Του να αναλάβει τον σταυρό του μαρτυρικού Του θανάτου επάνω στο Γολγοθά.

Γ) Εχει μεσα του αρχικως το Ιχθυακο στοιχειο της αμφιταλαντευσης. Ο Χριστός παρακαλεί τον Πατέρα Του να μη δοκιμάσει το πικρό ποτήριο του Πάθους, πλην όμως συμπληρώνει «αλλ ου τι θέλω εγώ, αλλά τι σύ» (Μάρκ. 14, 36).
Η Προδοσία του Ιούδα υποδεικνυει: το μέγεθος από τη μια μεριά της υποκρισίας του προδότη, που με φίλημα παραδίδει τον Διδάσκαλο, τον πνευματικό του ξεπεσμό και την φοβερή αλλοίωση που έχει επιφέρει στην καρδιά του η αμαρτία αλλά και τα πάθη του.

          Η Σταυρωσης και ο Σταθερος σταυρος (Ταυρος-Λεων-Σκορπιος-Υδροχοος)
Ο Χριστός πόνεσε, κι από τότε ο πόνος άγιασε,
πολέμησε ως την τελευταία στιγμή, ο Πειρασμός να τον πλανέψει,
κι ο Πειρασμός νικήθηκε, σταυρώθηκε ο Χριστός,
κι από τότε νικήθηκε ο θάνατος.
Νίκος Καζαντζάκης
Μετα την συλληψη εχουμε την προσαγωγή του στον Άννα, στον Καϊάφα, στον Πόντιο Πιλάτο και στον Ηρώδη Αντύπα. Ο Ανναν ηταν Λεοντας διοτι ηταν πεθερος και ανωτερος από ολους (τους Θρησκευτικους). Ο Καιαφας ηταν Σκορπιος (ως εμμονη για να τον δικασει) , ο Ηρωδης Αντυπας ηταν απλα ενας καλοπερασακιας (Ταυρος) ενώ ο Πιλατος ειδε την αληθεια και προσπαθησε να τον σωσει. Ο Πιλατος συμβολίζεται Υδροχοικα μιας και ήταν κάτι σαν τύραννος και είχε αναλάβει την διοίκηση ως εγκάθετος της Ρωμης.

Ως Σταύρωση έχουμε τα καρφιά στα χέρια και πόδια (Ταυρος –το αμετακινητο) , Σκορπιος είναι η διάρκεια και η οδύνη, Λέων είναι το τρύπημα από τους πνεύμονες που η λόγχη τρυπά το περικάρδιο και Υδροχόος είναι ο ξαφνικός και αναπάντεχος σεισμός με όλα τα επακόλουθα.
Ο Χριστος ακομα και στον Σταυρό εχει καρτερική υπομονη (Ταύρος) , Υποφέρει αλλα στέκεται στο υψος των περιστάσεων ως Λέοντας (Ήλιος- εγώ ειμι το φως του Κοσμου – και για αυτό συνέβη και η έκλειψη ηλίου), λειτουργεί πανανθρώπινα (ως Υδροχοος) και τελικά ρίχνει την αυλαία με την φράση «Τετελεσθαι» που σημαίνει το Τέλος (4ος -8ος και Σκορπιός) αλλα και η μετάβαση σε μια άλλη κατάστασηα (Ανασταση-Πλουτωνας-8ος-Σκορπιος)
 .


 Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ




  ΄΄ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΑΤΡΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ


Ηλι ,Ηλι  λαμα σαβαχθανι

Ο Ιησούς Χριστός είναι αναμφισβήτητα ένα ιστορικό πρόσωπο το  οποίο άλλαξε αναμφισβήτητα το ρου της Ιστορίας. Μέσα από τα ευαγγέλια λοιπόν ας δούμε τι ακριβώς μας λένε για την σταύρωση Του.  Μέσα από τις Γραφές επίσης γνωρίζουμε τα εξής : Α) Ότι πλησίαζε η γιορτή του Εβραϊκού Πάσχα ( δηλ η επέτειος της διέλευσης των Ισραηλιτών  από την Ερυθρά Θάλασσα.)  Β)  έγινε κάποια έκλειψη Ηλίου κατά την διάρκεια της σταύρωσης η οποία ΄΄σκοτείνιασε΄΄ τον Ουρανό κατά συνέπεια  ήταν ορατή από την Ιερουσαλήμ   Γ) και ότι εσχισθει το παραπέτασμα του Ναού. 
           Εδώ λοιπόν αρχίζουν τα προβλήματα.  Πρέπει να βρούμε εκλείψεις οι οποίες συνέπεσαν με την εποχή του Ιησού Χριστού και που να είναι ορατές από την Ιερουσαλήμ. Επίσης οι εκλείψεις αυτές να πέφτουν κοντά στο Εβραϊκό ΠΑΣΧΑ. Ένα άλλο εξίσου σημαντικό πρόβλημα είναι οι ημερομηνίες να έχουν μια σχετική συμβατότητα με την πιθανή ηλικία θανάτου του Ιησού Χριστού.  Ο Χριστός γεννήθηκε το 7 π.χ .  Το έτος 0 γνωρίζουμε πως δεν υπήρξε  ποτέ μιας και είναι ένα κομβικό – νοητό σημείο το οποίο ορίσθηκε  αρκετά χρόνια μετά. Όμως και οι δυο έχουν μια απόκλιση από το 33 έτος ζωής που θεωρείτε πως πέθανε ο Ιησούς. Γιατί γνωρίζουμε πως γεννήθηκε το 7 π.χ .  Κατά την γνώμη μου θεωρώ πως η πιθανότερη ημερομηνία   3 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 33 μ.χ Επίσης στα Εβραϊκά  δεν υπάρχει ονομασία των ημερών με ΜΟΝΗ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.  Έτσι είναι πολύ πιθανό ο Ιησούς Χριστός να σταυρώθηκε την πρωτη μερα ( YOM RISHON)  και να αναστηθεί την ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ ( YOM SHLISHI )  ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΑΣ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΜΕΡΑ , ΚΑΤΑ ΤΑΣ ΓΡΑΦΑΣ ΄΄ Ένα επίσης σημαντικό στοιχείο είναι ότι η εν λόγω έκλειψη στις 3 /4/0033 ήταν ορατή από την Ιερουσαλήμ , αλλά και ο Πόντιος Πιλάτος ήταν πλέον Έπαρχος Παλαιστίνης και Ιουδαίας.           
                   ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
                        ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ.



Κατ ΄αρχήν αν θέλετε να δείτε ρεσιτάλ ερμηνείας αλλά και κάποιον που να μοιάζει στο πραγματικό Ιησού Χριστό τότε ο Robert Powell στον Ιησού από την Ναζαρέτ του Zeffierelli είναι ο ιδανικός. Εάν όμως επιθυμείτε μια ακριβή ιστορική οπτικοποιηση ( και μάλιστα σε πιο light μορφή ) τότε το ΄΄the Passion of the Christ είναι μια πίστη απόδοση των όσων λένε τα Ευαγγέλια.
       Κατ ΄ αρχήν με την σύλληψη του Ιησού υπήρξε άγριος ξυλοδαρμός του μέχρι να τον πάνε στον Καϊάφα.  Κατά την άποψη διακεκριμένων νομικών που έχουν εντρυφήσει  στην Ιστορία αλλά και στο Ρωμαϊκό δίκαιο θεωρούν πως η δίκη του Χριστού ήταν άκυρη και μάλιστα θεωρείται μεγάλο δικαστικό ατόπημα. Πολύ δε μάλλον όταν οι Αρχιερείς , παρόλη την ετυμηγορία τους , δεν μπορούσαν να σταυρώσουν κάποιον παρά μόνο εάν και εφόσον υπήρξε κατοχύρωση της απόφασης από τον Ρωμαίο Έπαρχο δηλαδή τον Πόντιο Πιλάτο.
Μετά την μεταφορά του στον Πόντιο Πιλάτο ο Ιησούς μαστιγώθηκε με τα Flagra ή αλλιώς Flagello Acuminato .Ήταν κάτι ανάλογο με τον βούρδουλα όπου στις άκρες του είχαν προσδεθεί αιχμηρά άγκιστρα μεταλλικά από έμπαιναν στις σάρκες και με την επαναφορά τις έσχιζαν. Το παράδοξο είναι πως κατά την Ρωμαϊκή Νομοθεσία το μάξιμουμ ηταν 40 τέτοιες βουρδουλιές , στο σώμα του Ιησού Χριστού υπήρξαν τουλάχιστον 120  !!!Αυτά θα τα δουμε λιγο παρακατω στο εδαφιο για την Σινδονη του Τορινο.  Στην συνέχεια του τοποθετούν το αγκάθινο στεφάνι από το φυτό Lucium spinosum . Το παράδοξο επίσης είναι πως ο Ιησούς Χριστός δεν κουβάλησε το οριζόντιο τμήμα του σταυρού γνωστό ως Pattibulum αλλά ολόκληρο τον Σταυρό . Επίσης ένα επίσης παράδοξο είναι πως η διπλή δίκη του Ιησού από Καϊάφα και Πόντιο Πιλάτο είναι δικαστικό ατόπημα ιδίως για τους Ρωμαίους οπαδούς του Dura lex Sed lex  !!!  ( δηλαδή σκληρός ο νόμος αλλά είναι νόμος ) Επίσης ενώ κατά την άνοδο στον Γολγοθά  μετάφερε το Σώμα των Δήμιων γνωστό και ως Carnifax στη περίπτωση του Χριστού υπήρξε συνοδεία από 6 κουστωδίες ( ομάδες των 16 ανδρών εκάστη) .

                               ΤΑ ΚΑΡΦΙΑ  ΚΑΙ Η ΛΟΓΧΗ

Κατ ΄αρχήν οι απόψεις διίστανται για το σημείο όπου καρφώθηκε στα χέρια ο Χριστός. Οι παλάμες αποκλείονται  διότι σύμφωνα με δηλώσεις ιατροδικαστών δεν θα άντεχαν το σωματικό βάρος και θα σκιζόντουσαν. Το πιθανότερο σημείο είναι στους καρπούς ή στο σημείο μεταξύ αντίχειρα , προέκτασης δείκτη και καρπού. Επίσης από την Αγια σινδονη του Τορίνο ( της οποίας η αυθεντικότητας της αμφισβητείται εντόνως) προκύπτουν τα κάτωθι ¨: Α) Πως το υγρό που βγήκε από την πληγή του Ιησού είναι πτωματικό υγρό   Β) Η θέση της πληγής  που είναι διαγώνια και όχι εγκάρσια  δείχνει πως η λόγχη τρύπησε το περικάρδιο   Γ ) Το αποτύπωμα στην Αγια Σινδονη δείχνει χαρακτηριστικά πτωματικής σκλήρυνσης ( ακαμψία ) . Πολλές εικόνες της Σταύρωσης δείχνουν την κοιλιακή χώρα του Ιησού πρησμένη. Αυτό σε συνδυασμό με το ΛΟΥΚΑ ΚΒ 44 όπου λέγει πως ο ΙΗΣΟΥΣ ΕΠΑΘΕ ΑΙΜΑΤΙΔΡΩΣΗ μια σπάνια κατάσταση όπου ο ιδρώτας βγάζει ίχνη αίματος και δείχνει βαρύ εσωτερικό πόνο ( Κήπος Γεσθημανής ) και ενδεχομένως είχε υποστεί καρδιακή προσβολή ( επάνω στον Σταυρό ).

Τι πόρισμα βγαίνει από την ιερή Σινδονη του Τορίνο.? 



 Είναι ίσως το πιο αμφισβητούμενο αντικείμενο στον Κόσμο. Το Βατικανό έκοψε τρία κομμάτια , από την Ιερά Σινδονη του Τορίνο όπου είναι διαστάσεων  4.36m X 1.09m, και το απέστειλε σε τρία διαφορετικά εργαστήρια ένα εκ των οποίων και το εργαστήριο Εφαρμοσμένης Ερευνης της ΝΑΣΑ. Από εκεί προκύπτει πως ο Ιησούς Χριστός είχε ύψος από 1.79 έως 1.81 και βάρος περί τα 77kg. Βρέθηκε επάνω ομάδα αίματος ΑΒ μια ομάδα αίματος πολύ συχνή στην περιοχή της Παλαιστίνης. Επισης στο   εν λογω υφασμα, του οποιου η «γνησιοτητα» αμφισβητειτε ακομα και σημερα , βρεθηκαν αποτυπωματα από καρφια στους Καρπους ( και όχι στις παλαμες όπως λανθασμενα πιτευαμε ) περι τις 120 πληγες από φραγελωσις καθως και αιμα στην περιοχη της κεφαλης (και του τριχωτου αυτης) και ιχνη από Lucium spinosum δηλαδη του φυτου που με τα αγκαθια εφτιαξαν στεμμα οι Ρωμαιοι Στρατιωτες για να χλευαζουν τον Ιησου. Επισης βρεθηκαν 30 διαφορετικα ειδη γυρης εκ των οποιων είναι τα 4 είναι κατά κυριοτερα : Zygophyllum dumosum
Gundelia tournefortii
Cistus creticus
Cappariw aegyptia. Αυτό μαλιστα κατά την δυση του Ηλιου ανοιγει τα μπουμπουκια του.

Βεβαια οι 63 διαφορετικες ειδικότητες και οι 5.000 ώρες δίνουν απαντήσεις. Κατ αρχην η μεθοδος της Ραδιοχρονολογησης είναι τρομερα επισφαλης. Η φωτογράφηση της Σινδόνης το 1898 αποκάλυψε το κρυμμένο «αληθινά θετικό» που έκανε την εικόνα της Σινδόνης ένα φωτογραφικό αρνητικό. Η ανάλυση της εικόνας που έγινε το 1978 αποκάλυψε ότι τα τρισδιάστατα χαρακτηριστικά της Σινδόνης, δείχνουν ότι το ύφασμα έχει πάνω του μια πραγματική τρισδιάστατη ανθρώπινη μορφή, που είναι αδύνατον να δημιουργηθεί με ζωγραφική.

                           ΤΕΛΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Προς απάντηση κάποιων αμφισβητών  ο Ιησούς έφθασε εντός τρίωρου στον Θάνατο διότι είχε προηγηθεί εξάντληση από τα βασανιστήρια και ακατάσχετη αιμορραγία. Τέλος η θέση της Σταύρωσης προκαλούσε στένωση των πνευμονικών βρόγχων και της τραχείας και προκαλέσουν καρδιακή προσβολή. Τέλος όσον αφορά για το ξύδι με την σμύρνα ήταν αναισθητικό της τότε εποχής. Δεν του έσπασαν τα πόδια όπως στους άλλους διότι ο θάνατος επήλθε ιδιαιτέρως γρήγορα. Το πιθανότερο πάντως είναι να πέθανε από καρδιακή προσβολή μιας και από πολλές εκκλησιαστικές εικόνες η κοιλιακή χώρα δείχνει πρησμένη.

Δημοσίευση σχολίου

[blogger]

MKRdezign

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget