Παρασκευή, 8 Απριλίου 2016

Το ημερήσιο (ΕΙ)ΔΙΚΟ μου ΔΕΛΤΙΟ 9/4




Το ημερήσιο (ΕΙ)ΔΙΚΟ μου ΔΕΛΤΙΟ 9/4

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του ημερήσιου ειδικού δελτίου καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα δελτίο. Ελπίζω να είσαστε καλά και να  μην φρικάρετε…

Μερικές απαραίτητες εξηγήσεις:  Θα πρέπει να γίνει κατανοητό σε κάποιους πως δεν είμαι αστρολογική τους παραδουλεύτρα για να τους κάνω τα θελήματα τους. Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες κάποιων με την διαφορά ώρας ή το ωράριο εργασία τους. ΟΙ εκπομπές της Τετάρτης είναι αδύνατον (*προς το παρόν) να αναρτώνται προ της Κυριακής. Όσον αφορά για το αν γεμίζει το chat δεν ευθύνομαι εγώ  απλά η εκπομπή έχει πολύ κόσμο και δημιουργεί μόνη της η εφαρμογή δεύτερο chat room. Τώρα όσον αφορά την συχνότητα των αποκρίσεων μου στα ερωτήματα του καθενός από εσάς όσοι δεν δεν είναι ευχαριστημένοι μπορούν να ζητήσουν  τα λεφτά τους πίσω από την  διεύθυνση του παρόντος ιστοτόπου.
 
Η εκπομπή Σαββάτου 9/4: Στα eurogroup από 17 εως 19/4 θα παιχτεί το δικό μας δραμα,αφου σημφωνα με το ρεπορταζ θελουν να «πεταξουν» την αξιολόγηση κατά Ιουλιο μερια. Ακουστε την θα εχει αρκετο ενδιαφερον….και ενδιαφεροντα ηχητικα’

Η Ατακα της Ημερας:  Αρε Τσιπρα μαζι σου ουτε ο βαζελος δεν παιρνει πρωταθλημα….

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: