Κυριακή, 10 Ιανουαρίου 2016

Mea Culpa!!!


αστειες εικονες με ατακες


Το (ΕΙ) ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 11/1
Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του astrolabor.blogspot.com καλώς ήρθατε σε ένα ακόμη ειδικό δελτίο.
Οι εκλογές στην Νέα Δημοκρατία τελείωσαν και ο Κυριάκος Μητσοτακης τελικά βγήκε  νέος Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας κόντρα στα αστρολογικά και όχι μόνο προγνωστικά. Εγω , με τα στοιχεία που ειχα στα χερια μου (*μόνο ημερομηνίες γεννησης)  αν μου ξαναζητουσαν να προβλέψω πάλι την ιδια ετυμηγορία θα εβγαζα.  Όπως όμως ειμαστε εδώ για τα παλάμακια και τις επευφημίες  ετσι είμαστε και για τις αποτυχίες και την γιουχα. Η εμμονη του Κυριάκου να διεκδικίσει την καρεκλα ελπίζω να μην είναι ωρολογιακή βόμβα στην Συγγρου. Εγω από την μερια μου θα πω ένα mea culpa που σημαίνει λάθος μου. Τωρα για το αν θα σηκωσει την ΝΔ.....

Τα «οργανα» της Ε.Ε επιασαν δουλεια αφου εκαναν μια αποπειρα δολοφονίας στον Νάιτζελ Φαρατζ  ενώ και εδώ στην Ελλάδα τα καταφεραν μια χαρα αφους στην αξιωματικη αντιπολίτευση εβαλαν τον καταλληλο ανθρωπο στην κατάλληλη θεση….

αστειες εικονες με ατακες

Η Ελλάδα στόχος του ISIS: Όπως αποκαλύπτει μια νεοσύστατη ομάδα χάκερς που δημιούργησαν οι “Anonymous” για να χτυπήσουν διαδικτυακά το ISIS, και η Ελλάδα είναι στόχος του Ισλαμικού Κράτους!
Η ομάδα των χάκερς, ονόματι Ghost Security Group, αποκαλύπτει σε συνέντευξή της πως «Η Ελλάδα είναι στόχος του Ισλαμικού Κράτους, όπως το ίδιο συμβαίνει και με πολλά άλλα έθνη» τονίζοντας βέβαια πως «δεν είχαμε πρόσφατα κάποια συγκεκριμένα σχέδια για επίθεση εις βάρος της Ελλάδας αλλά εξακολουθούμε να παρακολουθούμε το θέμα για τη χώρα σας, όπως κάνουμε και για τα άλλα έθνη που είναι στόχοι»


Ερχεται ο Big one χιονιας:  Τρελο κρυο και  χιονια οοτε με 0.64 το λιτρο τα πετρελαιο μην κανετε το λάθος και δεν ζεσταθείτε… γιατι θα βηχετε σαν και εμενα που ειμαι σαν τον «Πασπατη» στην Αστροφεγγια. Οι τελευταίες πληροφορίες λένε από το ιατρικό επιτελειο πως 2 κουτια αντιβιωση κρινονται απαραιτητα.,





Η Ατακα της Ημέρας: Ο λαός ψηφισε,,,SIEMENS 




Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: