Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2016

Σάββατο στον albedo θα πούμε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ




Το (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ 16/1

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες σας χαιρετώ. Είμαι αρκετά χαρούμενος αν και κουρασμένος μιας και ετοίμασα την εκπομπή αρκετά γιατί θελω Σαββατιατικα  αφου θα καθίσετε να ακουσετε την εκπομπή να ακουσετε κάποια πραγματα πιο αναλυτικά και με πιο ξεκάθαρα.

 αστειες εικονες με ατακες

Οι εξελίξεις  με επιβεβαιώνουν μέρα με την ημέρα και θα καταλάβετε πόσο δικιο έχω.  Απλά δεν εχω ορεξη να απαντάω στον κάθε ανέραστο παπάρα που το μόνο που ξερει είναι να κρίνει αλλά είναι τόσο ηλίθιος που του είναι αδυνατο να σκεφτει και να μασήσει τσίχλα ταυτόχρονα.

Συντονιστείτε γιατί θα πουμε παρρα πολλά ενώ παραλληλα θα καταλάβετε τι παίζει μεσα από χάρτες που θα αναρτηθουν στο blog . Ισως να μην σας αρεσουν κάποια πραγματα που θα ειπωθουν και θα δειτε αλλά εγω ειμαι τεχνικός αναλυτης πλανητικων εξισωσεων και αστρολογικών δεδομένων και ΟΧΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ.  Ερμηνευω αυτά που  βλέπω ασχετα εάν είναι πολλές φορές εναντια στις πεποιθησεις μου….


Η Ατάκα της ημέρας:  Πήρε κεφάλι στις δημοσκοπησεις ο Κουλης. Τελικά οι περισσότεροι Ελληνες αντι να τα τρωνε τα χορτα τελικα…τα «καπνίζουν». Δεν εξηγειται αλλιως…




Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: