Τρίτη, 1 Δεκεμβρίου 2015

Τα στενά του Βοσπόρου έκλεισαν… Χρόνια μου πολλά

ΤΟ (*ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 2/12
Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του astrolabor.blogspot.com καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα ειδικό μου δελτίο. Τα Στενά του Βοσπόρου έκλεισαν με τους Τούρκους να κάνουν μια «επίδειξη ισχύος» σε ένα άτομο που δεν «χαμπαριάζει» από τέτοια.

Παράλληλα πριν 41 ακριβώς χρόνια γεννήθηκε ένα «καλόπαιδο» που έγινε αστρολόγος , έκανε ένα blog για να βγάζει την τρέλα του και να γράφει με μια «γλώσσα» όχι συμβατή σαν να τα διάβαζε μόνο αυτός. Επιπρόσθετα ο σκοπός του ήταν να δείξει μια άλλη οπτική  της Αστρολογίας και να δώσει στον κόσμο πιο πολλές λεπτομέρειες… για το τι είναι η Αστρολογία…
Του Βοσπόρου τα Στενά ….είναι άραγε η αρχή του τέλους;;;;; :  Τα λέγαμε στον albedo14.com εδώ και καιρό αλλά ως γνωστόν είμαστε εγωμανείς και θέλουμε να τονώνουμε το «εγώ» μας. Έτσι οι Τούρκοι έκλεισαν τα στενά και οι Ρώσοι δεν θέλουν και πολύ για να τα κάνουν ρημαδιό. Το τελος των Τουρκων είναι πολύ κοντα….

Εκπομπή 5/12: Ωραία πράγματα θα έχουμε αν και οι εξελίξεις μας «προσπερνούν». Έτσι το Σάββατο θα πούμε παρα πολλά και χρήσιμα που θα τα βλέπεται να εκτυλίσσονται μπροστά σας μετά από λίγο καιρό…..

Χρονιά μου πολλά: Αισίως πατάμε τα 42  και το 2016 θα είναι έτος μεγάλων αποφάσεων και ανακατατάξεων. Αλλαγές επί αλλαγών αλλά κυρίως  πολλά αστρολογικά καλούδια τόσο στο μπλόκ  όσο και στα σεμινάρια. Ο χρόνος τρεχει και 7+1 time remains….


Η Ατακα της ημέρας: Το να μιλαει ο Βενιζελος για διαραγμάτευση …ε, αυτό με ξεπερνά….


                                                      ΓΕΝΕΘΛΙΑ-ΝΟΤΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: