Πέμπτη, 26 Νοεμβρίου 2015

Πάμε Αγια Σοφιά...μοιραζουν οικοπεδα


 


Το (ει)δικό μου δελτίο 27/11


Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του astrolabor.blogspot.com καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα δελτίο. O Vladimir δεν μασάει και δεν είναι κανένας τυχαίος ηγέτης. Ζητά από τους Τούρκους να παραδώσουν την Αγία Σοφία στην Ορθοδοξία ενώ οι εν Αλλάχα «αδερφες» τρεχουν να κρυφτουν γιατι τα Spetznatz δεν αστειευονται…

Η Ρωσικη Αρκούδα τα «πήρε κρανίο»: «Σήμερα, έπειτα από την λήψη πρότερης απόφασης, κλείνουν όλα τα κανάλια συνεργασίας μεταξύ του υπουργείου Άμυνας της Ρωσίας και των τουρκικών ενόπλων δυνάμεων», δήλωσε ο Κονασένκοφ.
«Αυτό αφορά και την λεγόμενη γραμμή επικοινωνίας που άνοιξε για την αποφυγή αεροπορικών ατυχημάτων κατά τη διάρκεια της καταστροφής των υποδομών τρομοκρατών στη Συρία», διευκρίνισε. Ο Βλαδίμηρος τους «χτυπάει» στον Τουρισμο, στα τροφιμα και στο φυσικό άεριο διοτι τωρα που θα ερθει ο χειμωνας θα ζεσταινονται  όχι με φυσικό αεριο αλλά με εντερικό αεριο με φασολια από γερμανική αλυσιδα σουπερ μαρκετ.. Οι Αμερικανοι στελνουν τα EA-18G Growler για να «εμποδίσουν» τα s-400 των Ρωσων αλλά όπως λέει και ο λαός …με πορδές δεν βάφεις αυγά (ποσο δε μαλλον να σταματησεις S-400). Παράλληλα ο στρατηγός ε.α. του αμερικανικού Στρατού Paul Vallely τονισε πως η Τουρκία πρέπει να απομακρυνθεί από το ΝΑΤΟ καθώς έχει μετατραπεί σε «σοβαρή υπόθεση» για άλλα μέλη κράτη της συμμαχίας.
«Νομίζω πως το ΝΑΤΟ εάν έχει αποφασιστικότητα πρέπει να διώξει την Τουρκία από τους κόλπους του γιατί η χώρα αυτή δεν συνεργάζεται στον αγώνα εναντίον του ISIS, δεν συνεργάζεται καθόλου με κάποιες δυνάμεις μέσα στη Συρία και θέλει να δει τον Σύρο πρόεδρο Bashar Al Assad να απομακρύνεται και να αντικαθίσταται από κάποια άλλη κυβέρνηση» είπε πιο συγκεκριμένα ο αμερικανός στρατηγός.

Υπουργείο Παιδειας (Το θρησκευμάτων ..θα δείξει): Είχα γράψει στο astrology.gr : Εν συνεχεία, συγκρίνουμε τον αστρολογικό χάρτη της Πανσελήνου με τον προοδευμένο αστρολογικό χάρτη της Ελλάδας. Το μεσοδιάστημα Ηλίου/Σελήνης μιλά για αλλαγές στο Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και αναδιοργάνωση με αρκετά πρωτοποριακά πράγματα ελέω του άξονα Kronou / Poseidon αλλά και συσκέψεις και αντιπροσώπευση ιερέων και διδασκάλων. Εγινε και αυτό: Τεράστιες ανατροπές στην Παιδεία - Αλλάζουν τα πάντα στις πανελλαδικές - Χωρίς κλήρωση στο Ανοιχτό Πανεπιστήμιο…


 

Το Σαββατο: Καλά αφου θα είναι και ο Γιαννης ο Ριζόπουλος θα πουμε πολλά….. και εγκυρα και εγκαιρα…..Σαββατο 28/11 ωρα 20:00 albedo14.com

 

 Η ατακα της ημερας: Ζω για να δω τον Ερντογαν και τον Νταβουτογλου να τους εχει βγαλει ο Πουτιν «για πιατσα» στην Συγγρου…..

 

 

 


                                                 Μα εγω ειμαι ΕΛΛΗΝΑΣ

Μα εγώ είμαι Έλληνας
Δεν θα πεθάνω
Υπήρξα άρχοντας στον κόσμο επάνω
Είμαι αυτός που σου χει μάθει,
Εγώ σε γέννησα, σ” έχω αναθρέψει
Το αλφαβητάριο, μη κάνεις λάθη
Μα εγώ είμαι Έλληνας, πάντα αντάρτης
Κι ότι δικό σου, μου το χεις κλέψει
Σ” επαναστάσεις αναθρεμμένος
Άνθρωπος δίκαιος και δημοκράτης
Μα εγώ είμαι Έλληνας ευλογημένος
Δεν κάνω πίσω, θα πολεμήσω
Έχω παλέψει, έχω νικήσει
Θεριά ανήμερα, έχω λυγίσει
Και τους ρουφιάνους θα τους διαλύσω
Τον δρόμο σου άνοιξαν στη κατηφόρα
Αυτούς Ελλάδα μου, που χρόνια τώρα







Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: