Τετάρτη, 9 Σεπτεμβρίου 2015

Αντί για καφέ… το ρίξαμε στο debate

 Το (ΕΙ)ΔΙΚΟ  ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 10/9
Αγαπητοί φίλοι και αναγνωστες του astrolabor.blogspot.com ελπίζω να είσαστε καλά. Ειμαί ψιλοκομμάτια αλλά είμαι αραχτός επι του καναπέ και γράφω με το φορητό και εχω δίπλα τον γιο μου και πειράζουμε ο ένας τον άλλο. Θέμα δεν είναι άλλο από το debate.  Πρέπει το παιδί να γαλουχηθεί σωστα γιατι με αυτά που τους κάνουν στο σχολείο σου λέει στα 15 του «Πατέρα ξερεις θα ψηφίσω Κουτσούμπα» οπότε το «σφάζεις» στο γόνατο και βλαστημάς τα 50€ που έδωσες «μπαξίσι» στην νοσοκόμα. Στημένος λοιπόν στην τηλεόραση με πατατάκια, κόκα-κόλες και λοιπά καλούδια σκεπτόμενος αφού ρε ..ουστηδες θα μας πεθάνετε ας πάμε τουλάχιστον χορτάτοι.

Αντί για καφέ… το ρίξαμε στο debate

Ντιμπέι:  Ειμαι απογοητευμένος με τον Μειμαράκη. Μα , Πρόεδρε, είναι λογικό να μην φέρνεις  την Ελλη Παπαγγελή στο ντιμπέι? Φερε την Ελλη στο ντιμπέι να γινουν αντρακλες και οι gay.
Ποτάμι καθαρό και Γερμανικό: Ο Σταυρός είναι ωραίος , αναπροσδιορίσθηκε ως μετριοπαθής αλλά κύριε Σταύρο μου η οσφιοκαμψία δεν είναι μετριοπάθεια είναι η χειρότερη μορφής δειλία.

Λαϊκή Ενότητα: Το νέο σποτ με τον Λαπαβιτσα που «τρολάρει» τον Θεοδωρακη τα σπαει…. Γενικά και αυτό με το Λαφαζάνη που λεει «Νομισματοκοπείο» μου άρεσε….

Δημοκρατική συμπαράταξη… και Κλάιν Μάιν: Τελικα η Φωφη για συνταξιουχος καλά κρατιεται.  Νομιζω πως όλα θα πάνε κατ ευχήν για αυτή σε κάποια μελλοντική της ενσάρκωση…ΧΑΧΑΧΑ

Χρυση Αυγη εκτος debate: Δεν εχουν κανει πολιτειακο και δημοκρατικό πραξικόπημα αλλά δεν ειχαν σκαμπω και δεν χωραγε ο Μιχαλολιάκος στο στουντιο… Το γλέντι αρχιζει μετα τις 22:00 το βραδυ της 20ης Σεπτεμβριου.

Λεβέντης: Δεν πηγε στο debate αλλά έχει τοσες ωρες προβολής που δεν χρειαζεται. Εχει διακαναλικές αβάντες….

Εκπομπή albedo14.com : Το Σάββατο 12 Σεπτεμβριου στο studio δεν θα επιτραπεί είσοδος στο κοινό.


Η Ατάκα της Ημέρας: Βαγγελη Μειμαράκη φερε στο debate την Ελλη το γκομενάκι….



Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: