Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2015

Ο Αλέξης ορκίστηκε για τετραετία εγώ το χέρι μου πάντως δεν το βάζω στο ευαγγέλιο

leventisΤΟ (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 22/9/2015
Αγαπητοι φίλοι και αναγνώστες του astrolabor.blogspot.com καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα (ει)δικό μου δελτίο. Ο Αλέξης ορκίστηκε πρωθυπουργός, αύριο θα ορκιστεί και η κυβέρνηση σε μια Βουλή που ομοια της δεν έχει ματαδεί η Ελλάδα….
Ο Λεβέντης στην Βουλή: Φαντάσου τωρα να μπει στην Βουλη ο Λεβεντης και να αντικρίσει τον Κυριακο και την Ντόρα που ελεγε από το Κανάλι 67 «θάνατος στα παιδιά του Μητσοτάκη και του Παπανδρέου»…. Τι Χατζηβασιλείου και παμε πακέτο….Εκει να δεις κλάμα. Από την άλλη σε καμια ψηφοφορία θα παρω τα παιδια μου και αντι να τα παω Δελφινάριο θα τα πάω σε συνεδριαση στην Βουλή. Τρελό γελιο..
Ο Σταυρος ….και το ΠΟΤΑΜΙ που στέρεψε…: Συνεχισε τα κολλητιλίκια Σταυρο με τον τροχηλατο και σε βλέπω στην επομενη εκλογική αναμετρηση να βρεις μονο τα κοντισιονερ για τα μαλλιά του τσουληθροκέφαλου που έκανε το «Μενουμε Ελλάδα». Αμα ξαναμπεις στην Βουλη είναι για «Φευγουμε Ρουμανία». Παντως εισαι για Επιδαυρο αφου με τοσο «σπρωξιμο» και δεν παιρνεις με την καμία….

Τα ευτράπελα: Κατ’ αρχην γελάω με τις 4000 «χτυπηματα» του Σπαλιάρα. Πρεπει να εχω φαει πανω από 4000 σουβλάκια αλλα αφηνω αλλοι να μιλουν για μένα. Από την άλλη καλή μου αναγνωστρια φαντασου να ησουν ερωτευμενη με τον Σοιμπλε και να περιμενες να κανει το πρωτο βημα.


Η ατάκα της Ημέρας : Σταύρο με ποσοστο 4% δεν είναι Ποτάμι , ουτε νεροτσουλήθρα στην Waterland δεν λέγεσαι….



Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: