Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2015

Σπάσαμε τα κοντέρ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σπάσαμε τα κοντέρ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΤο (ΕΙ) ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 13/9

Αγαπητοί φίλοι και αναγνωστες του Karl astrolab καλώς ηλθατε σε ένα ακόμα ειδικο δελτιο. Εγινε η εκπομπη και εγω του έλεγα του Γιωργου Καρποδίνη θα το σπάσω το ρεκορ αλλα δεν περιμενα να το συντριψω….
Η συμμετοχή σας ήταν απίστευτη και σας ευχαριστώ από καρδιάς για αυτό. Το επόμενο Σάββατο είναι το ΠΙΟ HOT κομμάτι όπου θα πούμε πάρα πολλά. Θα έχω και σουπερ καλεσμένο (**οι καλεσμένους).  Σιγα-σιγά θα εμπλουτιστεί και με άλλα καλούδια η εκπομπή .
Περιεργο συναισθημα να εισαι σε αδειο στουντιο αλλά ηταν καλύτερο για να μπορω να ειμαι πιο παραγωγικός. Ας δουμε όμως λιγο επικαιρότητα….

Οι Συριοι κατέρριψαν Ισραηλινό F-16: Ο Ισραηλίτης έκανε μαγκιές μεχρι που τον «κλειδωσε» ένα βλημα από S-300 και πήγε να συναντησει τον δημιουργό του. Τα εχω πει αυτά…Life is a bitch.

Οι προσφυγες που πάνε στην Γερμανια «φιλοξενουνται» στο Μπουχενβάλντ: Η Ανγκέλα που είναι πάνω από όλα ‘ανθρωπος ΄επαναλειτουργησε το Στρατόπεδο Συγκέντρωσης Μπούχενβαλντ (Konzentrationslager ή 'KZ' Buchenwald). Εμεις εάν επαναλειτουργουσαμε την Γυάρο και το long island (Μακρόνησος) τι θα λέγανε ;;


Η Ατάκα της Ημέρας: Αλήθεια μπαμπά θα ψηφίσεις πάλι ΠΑΣΟΚ; Παιδι μου εχε με σε εκτιμηση δεν ειμαι τελειως μ@λ@κ@ς. Αν γινότανε πρόεδρος η Καΐλή....κατι θα κάναμε...Μα με την Φωφη...

                                          MANOWAR-THE CROWN AND THE RING

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: