Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2015

Η Ελλαδάρα που κερδίζει, που ταπεινώνεται και που θα απογειωθεί




Το (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 3/8

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες καλώς ήρθατε σε ένα ακόμα (ει)δικό μου δελτίο στο astrolabor.blogspot.com. Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά. Σήμερα βγήκαμε πιο καθυστερημένα στον «αέρα» λόγω του ότι υπήρχαν κοινωνικές μα και επαγγελματικές υποχρεώσεις. Κατ΄ αρχήν με τον Θανάση Ματσωτα  καταστρώναμε το αστρολογικό plan C αυτός ως τομεάρχης ως εξωκοινοβουλευτική αστρολογική συνιστώσα από το Εψιλον του Λαγού ενώ εγώ έτρωγα τα ορεκτικά……
Παράλληλα η Ελλαδάρα των πιτσιρικάδων στο μπάσκετ γ@μουσε τους Τούρκους ενώ το αντίστοιχο μας εκανε η Ντελια Δρακουλεσκου στις διαπραγματεύσεις για τα προαπαιτούμενα….. Ας  δούμε όμως τι παίζει από επικαιρότητα….

Ελλάδα με τέτοια πιτσιρίκια ,..μην μασάς:Σε ένα παιχνίδι γκραν-γκινιόλ η Ελλάδα υπεταξε τους Τουρκους. Ετσι εκτος από το «χρυσό» πηραμε  και ποντους εθνικής ανατασης αφου αυτά τα παιδιά δεν είναι τιποτα άλλο από μια μικρογραφια της κοινωνίας μας. Μπράβο σας ρε μαγκες. Ετσι απλα …και ελληνικά!!


Η μεσόγειος ….φλέγεται: Ο Ερντογαν επειδη είναι πολιτικός με μεγάλα …..σαν τσιουαουα  έκανε συνασπισμό με τους Γκρίζους Λυκους ενώ η Τουρκία δίδει οπλισμο στην Αλβανία. Προσωπικά να σας πω ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ γιατί όπως εχω γραψει και στο astrology.gr αυτά λιγο-πολύ είναι αναμενόμενα… όπως είναι αναμενόμενη και η καθοδος των Ρωσων στο Αιγαιο προσχηματικά….


Γιάνης Varou-FUCK-is: Τα είπε όλα με την φράση ΝΑΙ θα παταγα το κουμπί του GREXIT εάν ημουν πρωθυπουργος…….


Η Ατάκα της Ημέρας: (Σήμερα θα εχουμε έναν διδαχτικό χαρακτήρα)… Συναντα ένα φίδι μια πυγολαμπίδα. Μολις την αντικρύζει αρχιζει να την καταδιώκει… Η πυγολαμπίδα σε κάπια στιγμη «σκασμένη» λέει στο φιδι: «Οκ. Νικησες… θα με φας. Απλα πες μου γιατι με κυνηγας αφου δεν τρως πυγολαμπίδες. Και το φίδι της απαντα : «Δεν αντεχω να σε βλέπω να λάμπεις…» .
Την ιστορία μου την ειπε ο ΣΙ-Φου  και τον ευχαριστώ πολύ…. Γιατί με την ΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!





Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: