Δευτέρα, 13 Ιουλίου 2015

Ο Αλέξης Τσίπρας δεν είναι πουλημένος!!!


TO (ΕΙ) ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ14/7

Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του astrolabor.blogspot.com  καλώς ήρθατε στο  ειδικό μου δελτίο. Ελπίζω να είσαστε καλά. Σήμερα το ειδικό μου δελτίο θα έχει απ’ όλα. Κατ’ αρχήν θα έχει μια ανασκόπηση αλλά και μια «εξομολόγηση».
Χαίρομαι ,σε πρώτη φάση, που κάποιοι έβγαλαν την «μάσκα» τους και χτυπάνε αδυσώπητα. Δεν σας κρύβω πως την περίμενα την επίθεση αυτή με τον διελαύνοντα Άρη μέσα από τον 12ο οίκο που βγάζει στην επιφάνεια τις κρυφές έχθρες. Υπήρχε και ένας «κύριος» που έστειλε και μέσα από το blog μήνυμα αρκετά υβριστικό …θα το έλεγα χαριτωμένο.  
Εγώ από την μεριά μου έχω να επιδείξω αυτά:




 Αλήθεια όμως στο δημοψήφισμα γιατί «έπεσε» έξω ο Karl?  Να σου πω την αλήθεια κάλε μου αναγνώστη είδα την Σελήνη της έναρξης του δημοψηφίσματος επάνω στον Hades και θεωρώ πως ο Αλέξης Τσίπρας θα χάσει.. Αλλά για δειτε τι λέει τόσο ο Γιανης Βαρουφακης οσο και ο Γκάλμπρέιθ :  http://www.newsit.gr/politikh/Epanerxetai-proklitikos-o-Varoyfakis-kai-stayronei-ton-Tsipra-Sto-Maksimoy-ilpizan-na-vgei-to-NAI-sto-dimopsifisma/417331

Όπως και να έχει θα είμαστε και στα καλά και στα άσχημα… Απλά να θυμάστε δεν είμαι Θεός αλλά ίσως κάτι να ξέρω παραπάνω…

Ο Τσίπρας είναι πουλημένος και απατεώνας; ΟΧΙ σε καμία περίπτωση απλά έκανε λάθη τις τελευταίες 40 μέρες. Θυμάστε τι είχα πει στον albedo14.com ότι βρίσκεται στο 40ημερο προ των γενεθλίων του και κάνει στρατηγικά λάθη;  Απλά δέχτηκε "απειλές για την ζωη του" πράγμα που είχαμε προβλέψει…..

Αριστερή πλατφόρμα: Πολλοί διατείνονται πως «γνωρίζουν» τους τακτικισμους Λαφαζανη και δεν θα ρίξει την κυβέρνηση.. Περιμένετε γιατι σας ειπα από 16/7 ο Τσιπρας θα διαβει τον Ρωβικωνα
Συμφωνία: Εγω σας ειχα πει πως έχει ιδια χαρακτηριστικά με αυτή της 20ης Φεβρουαρίου. Δειτε και αυτό ….. http://www.ienimerosi.gr/tora-sovares-diskolies-gia-to-danio-gefira-stin-ellada-nea-tilediaskepsi-tou-eurogroup-avrio/

Τι είχες Γιάννη , τι είχα πάντα λοιπόν…..

 Σας ευχαριστώ από καρδιάς… .Και καλό θα είναι κάποιοι να μην αρχίσουν τα φιλικά like και σκουντήματα κάποιοι γιατί το «χέρι» μου το δίνω μόνο μια φορά.

Η Ατάκα της Ημερας: Το δικαιωμα να μιλας δεν περιλαμβανει την υποχρεωση μας να σε παρουμε σοβαρα….


Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ:
  1. Ανώνυμος14/7/15, 11:27 μ.μ.

    Είναι και παραείναι πουλημένος ο τσίπρας ,προς τι οι τηλεφωνικές επαφές με τον Τζακ λάου και ποιος ο σκοπός? Γιατί επίσης δεν ζήτησε από τους Ρώσους άρση του εμπάργκο στα φρούτα και δεν έκανε αίτημα για βοήθεια σε περίπτωση ρήξης με τους τοκογλύφους της εε?
    Και αν δεν είναι πουλημένος αυτός που υφαρπαξε το οχι και το μετέτρεψε σε ναι για να υπογράψει ει το πιο σκληρό, ισοπεδωτικο μνημόνιο, τότε ποιος τον πούλησε από την κυβέρνηση του? Εκτός αν υπήρξε σενάριο απειλής αλά Καραμανλή, η υπογράφεις η θα σε καθαρίσουμε,ισως πρέπει αστρολογικά να γίνει αυτή η ερώτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/7/15, 5:57 μ.μ.

    O tsipras den einai apateonas apla einai epikindinos vlakas

    ΑπάντησηΔιαγραφή