Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2015

Δημοσκοπήσεις, συγκεντρώσεις, ψυχαναλύσεις και όσα χρειάζεται για να λαλήσεις…


ΤΟ (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ 4/7
Αγαπητοί φίλοι και αναγνώστες του  astrolabor.blogspot.com  καλώς ήρθατε στο (ει) δικο μου δελτίο που τα λέει χύμα και με πάθος. Σήμερα νοιώθω κάπως τσαντισμένος  γιατί το κωλοσύστημα από τα αθλια τα τελεβίζια που έλεγε και ο καθηγητής Λιαντινης μάλλον πάει να γυρίσει το παιχνίδι. Και δυστυχώς φταίμε όλοι γιατί όποιος δεν συντελεί στην λύση ενός προβλήματος αποτελεί και μέρος αυτού.   Από την άλλη έχω και κάποιους οι οποίοι είναι τόσο ηλίθιοι που αν τους βάλεις να μασήσουν τσίχλα και να κλασουν ταυτόχρονα είναι πρακτικά αδύνατο γιατί ο εγκέφαλος τους δεν είναι για τόσο πολυσύνθετα πράγματα. Με αυτούς θα ασχοληθώ λιγάκι γιατί πραγματικά συμβάλλουν στην ψυχαγωγία μας  και μάλιστα δωρεάν,…..
Ηγέτες –ικέτες : Πραγματικά αναρωτήθηκα τι είναι πραγματικά ηγέτης. Συνήθως οι ηγέτες έχουν ένα τέλος που δεν τους αξίζει αφού το σύστημα τους «καθαρίζει». Είναι τέτοια η δομή του ανθρώπου που «σημειώνει» την πρώτη και την τελευταία εντύπωση. Έτσι γράφει τους ηγέτες η Ιστορία. Όλοι για παράδειγμα ξέρουν για την φυλάκιση του Κολοκοτρώνη αλλά κανείς δεν ξέρει ποιοι μεθόδευσαν για να βρεθεί εντος της φυλακής ο Μεγάλος αυτός Έλληνας. Από την άλλη ο Τσίπρας έπεσε σε παγίδες  αλλά μήπως δεν φταίμε και εμείς. Όταν μου δίνεις 28% στον Σαμαρά στις τελευταίες εκλογές τότε ως λαός είμαστε ηλίθιοι… Γιατί αυτός ήταν και ικέτης μα και μειοδότης συν οι βουλευτές. Δηλαδή για ποια ικανότητα υπεράσπισης της πατρίδας μιλάμε όταν  κάθεται ο τάδε ως ηγέτης και συζητά με αυτούς που σχεδίαζαν να τον δολοφονήσουν… Αυτό είναι πράξη ηλιθιότητας και αίσθησης αυτοεκτίμησης…..

Διαφημιστικά σποτ:  Αλήθεια αυτά τα σποτάκια του ΝΑΙ ποιος τα πληρώνει; Η ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ που χρωστανε κοντά στο μισό δις € ή ο Ποταμης που βγήκε τώρα και  ο άνθρωπος έκανε εκστρατεία προεκλογική με 100.000€ που με αυτά τα λεφτά δεν κρατάς ούτε ομάδα σε κατηγορία στην Β’ κατηγορία Κυκλάδων αλλά είχε πιο πολύ χρόνο και από το ΣΥΡΙΖΑ…. Απο την άλλη η εγκυροτητα των δημοσκοπων κανουν τον Χορταρεα να φαινεται καθηγητης στο Χαρβαρντ

  Αντικειμενικότητα: Αν και κάτι που εκφράζεται δια μέσω κάποιου εμπεριέχει υποκειμενικότητα εντούτοις ας μιλήσουμε για αντικειμενικότητα. Στην περίπτωση κάποιων καταρχήν ούτε η ψυχολογία είναι δύναται να αποφανθεί παρά μόνο η ψυχιατρική. Κατ’ αρχήν δεν θα σε διαγράψω από «φίλο» μου γιατί είμαι άνθρωπος που μου αρέσει η ψυχαγωγία και έχω ιδιαίτερο χιούμορ. Θα σε αφήσω να ζεις στην δημιουργική μιζέρια της αντικειμενικότητας  σου πως είσαι κάτι ανώτερο. Όμως καλό είναι να μην κατηγορείς άτομο που έχεις φάει ψωμί από τα χεράκια του γιατί αυτό λέγεται αχαριστία. Το να τα βάζεις μαζί μου δεν με πειράζει γιατί μου αρέσει να τσιτώνω. Άσε το σύνδρομο του κόκορα γιατί οι μάγκες εκεί που φτύνουν δεν γλύφουν (**με μόνη εξαίρεση αν είναι κανένα γκομενακι μπάνικο και αυτό υπό προϋποθέσεις).

Εκπομπή albedo14.com:  Σάββατο 8 μμ θα γίνει χαμός και θα έχουμε και δυο Βιβλία  δώρα για τα άτομα που θα είναι στο στούντιο προσφορά του Γιωργου Βασιλάκου.


Η Ατακα της ημέρας: Για να μεινεις εκτος νόσου... μοναχός σου εκτονωσου

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: