Κυριακή, 7 Ιουνίου 2015

H Μπάρτσα, η μπάτσα και το συνέδριο του ΠΑΣΟΚ

TO (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 7/6

                Καλημέρα σε όλους. Κυριακή σήμερα και σιγά-σιγά τα πράγματα  ξαναμπαίνουν στην θέση τους , εκτός του Ερμή που είναι τα ανάσκελα…Anyway συνεχίζουμε …..

Barca: Πυρινοκίνητη η Μπάρτσα αλλά αυτός ο Ter Steken ο goalkeeper  πρέπει να κάνει το «αγροτικό» του στον Άρη και μετά από 2-3 χρόνια να πάει για Βαρκελώνη… Όπως και να χει κρίμα για τον τεράστιο Μπουφόν….
Η Μπάτσα: Συμφωνα με το Reuters ο «φιλλέληνας» Γιούνκερ (**α, ρε ταγάρια που «τρώτε» ότι πνευματική σαβούρα σας ταΐζουν δεν σήκωνε το τηλέφωνο στον Τσίπρα σαν κάτι πουτανίτσες στα «εφηβικά» μας χρόνια που ήθελαν να μας ψήσουν το «ψάρι» στα χείλη και μας έτρεχαν. Λίγο πολύ η συνέχεια γνωστή διοτι τετοιες γκόμενες Λουξεμβούργο μόλις τους πεις ισα μωρη σαλουφα τρέχουν από πίσω σου…

Το δίδαγμα-οι υποδείξεις: Σε κάποια θέματα είμαι κάθετος και αδιαπραγμάτευτος. Δεν κάνω δημοσιες σχέσεις, δεν το εκανα και δεν θα το κανω ποτέ. Οσοι ακουνε τις εκπομπές μου τις ακουν γιατι ολο και κατι προσφερει και διαβαζουν τα γραπτά μου γιατι εχουν να πουν.

Το συνεδριο του ΠΑΣΟΚ: Παλια ηταν ωραια στα συνεδρια του ΠΑΣΟΚ εβρισκες ωραιες γκόμενες … Τωρα μόνο η Καΐλή σαν τον Ελ-Σιντ είναι στο συνέδριο…Ο επόμενος αρχηγός πρεπει να ανηκει στους Ghostbusters γιατι εκει μόνο φαντάσματα θα υπάρχουν…



Η Ατάκα της ημέρας:  Ο οργασμός έχει 5 φάσεις:
1. Αισθηματική: Αχ, ναι, μωρό μου...
2. Γεωγραφική: Εδώ, εδώ...
3. Θρησκευτική: Ωω Θεέ μου...
4. Αυτοκτονίας: Πεθαίνω...
5. Δολοφονίας: Αν τελειώσεις σε σκότωσα!



Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: