Σάββατο, 20 Ιουνίου 2015

Ένα (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΠΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ


Το (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 20/6

                Καλημέρα σε όλους τους φίλους και μη. Σήμερα θα είμαι κάπως διαφορετικός γιατί με κάποια πράγματα αγανακτώ και πρέπει να τα πω. Ξέρω πως σε πολλούς δεν είμαι αρεστός αλλά προτιμώ να λέτε στο πάρων «τι μαλάκας Θεέ μου» και να επιβεβαιωθώ παρά να το λέτε στο μέλλον….  Άλλωστε στον χώρο της Αστρολογίας δεν παραμένω με δημόσιες σχέσεις. Έτσι και αλλιώς σε μερικά χρόνια η κρίση θα είναι «παρελθόν» και θα ξαναέρθουν στο προσκήνιο τα «γλυκά καρκινάκια» και οι «Διδυμίνες με το ελαφίσιο περπάτημα».

Αναρωτιέμαι τι είναι χειρότερο  να είσαι πουστης και πρεζάκιας ή να πηγαίνεις στην πορεία για το € και να κρατάς πλακάτ «ΝΑΙ ΣΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΟΥΝΚΕΡ». Κατά την δική μου οπτική μάλλον το δεύτερο. Εσύ που με διαβάζεις τώρα που ήσουν πριν 10 χρόνια . Γιατί ξαφνικά όλοι μου γίνατε Συριζαιοι και Χρυσαυγίτες από κούνια  και αν σας ρωταγε κανείς πριν 7 χρόνια τι είναι η Χρυσή Αυγή θα λέγατε σκυλάδικο στην Εθνική μετά το «ένατο».

Διοτι από την Μεταπολίτευση και μετά δυο κωλοκόμματα εναλλάσσονταν στην εξουσία και αυτοί που τώρα θέλουν να σε «σώσουν» είναι που σε  έβαλαν στο μνημόνιο κάνοντας μπουρδελο τα όνειρα τα  δικά σου και των παιδιών σου. Αυτη η "τροικα εσωτερικού" ετοιμάζεται να κάνει την Αθηνα (**με τις ευλογιες απο τις πρεσβιες της Παναχραντου ημων Θεοτοκου) πλατεια Μαιντάν......


Προχτες στην πορεια του ΝΔ-ΠΑΣΟΚ και «ποταμι» για το € οι πιο πολλοι ηταν κομματοσκυλλα…Ευλόγησον

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ:
  1. Ανώνυμος20/6/15, 12:33 π.μ.

    Βλέπετε καποιο πραξικόπημα κυριε Κάρλ με τους γνωστους Σαμαροπαπαδημους που θελουν να μας σωσουν?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή