Τρίτη, 16 Ιουνίου 2015

ΟΙ θεσμοί, οι δεσμοί και οι επίδεσμοι…


                                 Καλημέρα και ελπίζω να είσαστε καλά. Σκέπτομαι σιγά-σιγά πως πρέπει να τα μαζεύω για να φύγω αφού αυτή η χώρα σε λίγο καιρό δεν θα θυμίζει σε τίποτα την χώρα που μεγάλωσα.  Στην χώρα η οποία θεσπίστηκε η δημοκρατία και την οποία ο ίδιος ο τιτάνας της διανόησης ο Αριστοτέλης την κατέταξε στα καλύτερα εκ των χειρότερων πολιτευμάτων.


ΤΟ (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 16/6


 Λαθρό και gay …για το σύστημα αναγκαίοι: Ανέκαθεν μου σεβόμουν το διαφορετικό αρκει αυτό να μην προσπαθεί να μου δείξει πως αυτό είναι το νορμαλ και εγω ο σκάρτος. Δυστυχώς στην εποχή που ζούμε ο ψυχάκιας έγινε εκκεντρικός, ο καταχραστής ονομάστηκε θεσμικός επενδυτής και το π@υτ@ν@κι  τηλε περσόνα! Οι μόνες σταθερές αξίες είναι ο μαλάκας και ο μπατίρης. Κάτι φιλοι μπουρμπουληθρομπρατσοι (**Λιμενικοί) μου είπαν πως οι περισσότεροι που περνούν στην Ελλάδα είναι Αφγανοί και  Αλγερινοί και ένα μικρό ποσοστό Σύριοι. Έχουν μαζί τους και πλαστικοποιημένα τα δικαιώματα τους που δείχνει πως κάτι «βρωμάει» στην Ελλάδα. Τωρα να σου πω την αλήθεια καλέ μου αναγνώστη κατάλαβα και την δήλωση στο Φεστιβαλ «Περηφάνιας» της Ζωης που ειπε πως του χρόνου να περάσετε την παρέλαση μέσα από την Βουλή… Όλα τα bordela θέλουν ανανέωση…
Οι θεσμοί και το capital controls: Βγαινουν ολοι και λένε πως Θεε μου capital control. Βρε παπάρα ας κλάψουν τον κωλο τους αυτοι που «τα χουν» αν και αυτοι τα εχουν βγαλει εξω. Δεν θα μπορω να κάνω ανάληψη πάνω από 150€ την ημέρα…. Κρίμα και ηθελα να πάω στις Μαλβίδες…..

ΝΔ-ΝΔ πρω(κ)τοπορια: Άρχισαν τα όργανα στην Συγγρού αφού η Ντόρα παίρνει το «όπλο» της και φωνάζει στον Καλαματιανό κάνε στην ακρη να περάσω.  Ο Σαμαρας κτυπά το υδροκέφαλο Κρατος αλλά κατά σατανική σύμπτωση ολοι στο Υπουργείο Πολιτισμού είναι από νομό Μεσσηνίας….. Ο Κωστακης από την ‘άλλη σου λέει δεν γυριζω και η απάντηση είναι γιατι η ΝΔ δεν έχει πάγκο…. Εδώ ο άλλος φουνταρε από τον 6ο οροφο για ένα «κλαρινο» και μαζι του μια κυβερνηση. Που να πάει ο καψερος….

Περίεργα αξεσουαρ..: Ειδα μια δημοσιευση για ένα καβλιτσέκι που το βάζει η γυναικα μπροστα και κατουράει ορθια ενώ παλαιοτερα ειχαν βγαλει σουτιεν για ανδρες…. Βγάλανε λέει και sex doll που σου μιλάει κατά την ωρα της πράξης  και οδευει προς αντικατασταση της κανονικής γυναικας που μιλάει ακομα και μετα 23 ωρες από την πραξη παντα υπο την προυπόθεση πως δεν εχει «πονοκεφαλο» γιατι μετα παραμιλάς εσυ…. Δηλαδή συγνωμη έτσι όπως πάει θα βγαλουν και τσουτσοσερβιέτες να μου το θυμηθείτε….


Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: