Τρίτη, 19 Μαΐου 2015

Συμφωνία έρχεται (**Μάλλον για την 5η του Μπετόβεν..μιλάνε)


                          Αγαπητοί φίλοι και λοιποί καλώς ήρθατε στο (ει)δικό μου  δελτίο ειδήσεων που από ότι βλέπω κάποιους ενοχλεί.


ΤΟ (ΕΙ)ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 19/5


Από διάφορα sites πληροφορούμαστε πως πάνε λέει για συμφωνία  (η οποία θα είναι ένας έντιμος συμβιβασμός με +6δις  € μέτρα για να γουστάρουμε εμείς (*σαν μαζόχες) και αλλά και αυτοί(* σαν σοδομιστές)και από το μαστίγιο θα φωνάζουμε «χτύπα με καράφλα και πέτα με στα βράχια. Η συμφωνία που θα παίξει είναι η 5η του Μπετόβεν και με Ερμή ανάδρομο οπότε πάλι θα είμαστε σε συζητήσεις επί συζητήσεων και κάποια στιγμή θα την ακούσουμε την καμπάνα. Από την άλλη ο «Ποταμίτης» Θεοδωράκης θέλει να αναλάβουν άλλοι την διαπραγμάτευση (προφανώς εννοεί το κόμμα του) που είναι πρωτο στις….selfie ενώ έχουν σκάσει και οι in your face 5fingers (μούντζες) και είναι οικογενειάρχες με παιδιά με λευκή μπλούζα που γράφουν «εγώ ο λαλακας είμαι τ ο Ποτάμι».
Συμφωνία για να φέρει ο Αλέξης στην Βουλή θα πρέπει να έχει καπνίσει ότι περίσσεψε από το φεστιβάλ Καννάβεως  οπότε μην μασάτε…..

Τωρα κατι άλλο. Καλο θα είναι να διαβάζετε το τι γράφω και μου γράφετε κάποιοι με ύφος δέκα καρδιναλίων για ηθική, ομοφοβία, εθνικισμό και Κουμουνδούρου. Δεν θα γραψω περισσότερα για να μην απασφαλίσω…Δεν εχω πρόβλημα με τους ομοφυλοφιλους αλλα εχω σοβαρό θεμα με τους πο@στ@δες . Αν δεν κατεχεται την γραμματικη και την ελληνικη δεν φταιω εγω. Δεν εχω πρόβλημα με άτομα που μειωμένου καταλογισμού έχω πρόβλημα με τους μαλάκες. Απλάnτα πράγματα….
Ο χώρος στέγασης του Σωματείου θα είναι κέντρο Αθήνας  και από τέλη Σεπτέμβρη θα είμαστε σε θέση να κανουμε διαφορα πραγματα ενώ τα μελη του σωματειου θα απολαμβανουν διαφορα προνομια


Η Ατακα της Ημέρας: Αν ο Θεός ακουγε τις προσευχες των λυκων θα ειχαν σκασει ολοι οι γαιδάροι 

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: