Τρίτη, 28 Απριλίου 2015

Το (ΕΙ) ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΔΕΛΤΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 28/4

Καλημερα σε ολους τους φιλους . Όπως ειχα πει από 4 Απριλιου ο Βαρουφάκης προβλημα ετσι και εγινε αφου στην θεση του πάει ο Τσακαλώτος. Δηλαδη είναι σαν να εχεις σκυλι Ροτβάιλερ και να το αντικαθιστας για φυλακα με τσιουαουα……

Παράλληλα ο λαλακας ο Ελληνας αγωνια για το τι νομισμα θα εχει στην τσέπη και δεν σκεφτεται πως βαζοντας το χερι στην τσέπη το μονο που πιάνεις είναι αυτό που σε «εχει προικίσει» ο Θεος. Και μεσα σε όλα αυτά έχεις και τους αλλοδαπους που σκάνε ταλαιπωρημενοι με Prada και Gucci με το πλοιο της γραμμης σαν τον Παπαμιχαηλ που πηγαινε στην Κρητη για να γνωρισει το Κατερινιώ……

Ο Προκόπης λέει εγω δεν υπογραφω την εξοδο από το ευρω αλλά εβαζε φαρδια πλατια την υπογραφη στο μνημόνιο και ας διαφωνουσε…. Από μυαλό όλα οκ ή ο Παπουλιας μαζι με τα βαζα αφησε στο Μεγαρο και το Αλζχάιμερ??

Από την άλλη δεν φτανει που εχω «φορτωσει» που πρεπει να αποδειξω στην κάθε «Τιτικα» πως ισχυει η Uranian εχω και τον κάθε μαυρο-κινεζο να μου στελνει αιτημα φιλίας και και ειχαμε κανει στρατό μαζί…… Βρε αντε μου στον γερο…….

Το συνθημα της ημερας : « Οι Ευρωπαιοι πιάσαν Λοττο με διαπραγματευτη τον Τσακαλώτο…»


Σημερα πολλα συμφωνηθεντα μπορει να αλλάξουν . Αποφυγετε τις προστριβες στον εργασιακό χωρο και επικοινωνηστε με το ερωτικό σας «ταιρι»

Ανακοίνωση AstroLabor

Γράψτε ένα μήνυμα σας εδώ: